Friday, October 16, 2009

@ sAmAn @

*************
eDiSi RuMi
*************

salam...aduh...yai...lamer molek kawe tok update blog kawe (speak london... (",) hehehe)
eherm..kawe nak cerita sket psl saman...huhhuhuu...dah basi rasanyer tapi nak citer gak...

gini sbenarnyer...masa kawe nk balik kg masa aritu time cuti rayer...konvoi tiga motor

========
fAkTa
========
jumlah motor konvoi : 3 butir + 2 butir tengah jalan + 1 butir kreter tgh jln
masa bertolak : 7 pagi
riders : diriku yg slamber, alawi, miji, makju, serta sain2 makju
jenis motor : rXz ku yg simple, tzm, 125x wave honda, 135 lc, nga kancil sebutir
perjalanan : dari khar ker ( miji terus ker perlis, yang lain kelantan)

alhamdulillah.... sepanjang perjalanan tiada paper yang tidak diingini berlaku...cumer time kat kuala kangsar...miji terus ker destinasi perlis kg halamannyer...nak jadi cerita maklumla tzm kan laju jer memanjang...sampai gerik...tzm takder.....nth kemana....tiber2 jer hp ku berbunyi...."tgu aku meta...aku saloh jale ni masuk taiping..." aduhyai....tgula lebih kurang 30 minit kat gerik....

aissssss....maner pasal saman ni......aperla ko ni....heheheh...saman ni plak nak jadi cerita....lesen P aku setengah tahun g baru lesen besar...tak tampal p kat depan...yerla...cam tak sesuai jer rxz tampal p kat depan...kan3...hahahah

nak jadi cerita...time kat jalan ats bukit lepas gerik ada roadblock lak nasib baik polis trafik...kalau jpj nayer aku...rajin lak mat2 polis ni wat roadblock ats bukit....selamber jer redah...wat relaks...sampai jer.... camni perbualannyer hehe....

pOlis Trafik : ada lesen jalan....
aku : fuh....(lega) dengan bangga wat kuar lesen p aku
pOlis Trafik : ni tak tampal lesen p kat depan...naper
aku : aik...tadi kater ada lesen, jalan....ngn selamber aku cakap ada dalam beg tak ingat tampal
Polis trafik : (dengan gah nyer berjalan amik resit saman...)
aku : aduh.....yai


hohhohohoho.....first samanku....huhuhuhu....tercemar rekod bersih aku sebagai penunggang berhemah....aku bukan mat rempit doo.....


saman pertama kawe...hohoho


2 comments:

gardies gerndoot on October 17, 2009 at 12:09 AM said...

ades...
tampal je la p yang paling kecik kt dunia ni
huhu...
kan dah kene saman..
naseb bek 30 jew...
tapi kira byk lolx
leh blnja joe mkn kfc tuh...
huhuhu

budakislam_kltn on October 17, 2009 at 11:56 PM said...

hahahaha...tu la pasal...cuak dah....ingak 2 ..3 ratus dah...

Post a Comment

 

بودق اسلام_87 Copyright © 2008 Black Brown Pop Template designed by Ipiet's Blogger Template